Πολυδύναμο Περιφερειακό Ιατρείο Αγιάσου
Με επιστολή του προς τον Υπουργό Υγείας Βασίλειο Κικίλια, ο Δήμαρχος Μυτιλήνης, Στρατής Κύτελης, πληροφορεί ότι η ανακαίνιση των κτηριακών εγκαταστάσεων του Πολυδύναμου Περιφερειακού Ιατρείου Αγιάσου έχει ήδη ολοκληρωθεί και στεγάζεται σε ακίνητο ιδιοκτησίας του Δήμου Μυτιλήνης, το οποίο έχει παραχωρηθεί δωρεάν. Σε αυτό σήμερα υπηρετούν δύο (2) Αγροτικοί Ιατροί, δύο (2) μόνιμοι υπάλληλοι κλάδου […]
