Έκτακτη σύσκεψη για το σοβαρότατο υγειονομικό θέμα σχετικά με τον κορωνοϊό στο γραφείο του Δημάρχου Μυτιλήνης
Σήμερα, 25 Φεβρουαρίου 2020 και ώρα 9:00 π.μ., στο γραφείο του Δημάρχου Μυτιλήνης, Στρατή Κύτελη, πραγματοποιήθηκε έκτακτη σύσκεψη παρουσία των Προέδρων των Κοινοτήτων Παναγιούδας, Παμφίλων και Μόριας, καθώς και των Προέδρων του Επιμελητηρίου Λέσβου-Λήμνου, Βαγγέλη Μυρσινιά και του Εμπορικού Συλλόγου Μυτιλήνης, Παναγιώτη Παπαρίσβα, για το σοβαρότατο υγειονομικό θέμα σχετικά με τον κορωνοϊό. Οι μετέχοντες στη […]
