Παραλαβή απορριμματοφόρου οχήματος από το Δήμο Παλαιού Φαλήρου
Παρελήφθη σήμερα, Παρασκευή 9 Οκτωβρίου, από το Δήμο Μυτιλήνης, ένα σύγχρονο απορριμματοφόρο όχημα, με τη μορφή δανεισμού από το Δήμο Παλαιού Φαλήρου, το οποίο θα χρησιμοποιηθεί για τις αυξημένες ανάγκες αποκομιδής απορριμμάτων του Δήμου μας. Ο Δήμαρχος Μυτιλήνης, Στρατής Κύτελης, ευχαρίστησε τόσο το Δήμαρχο Παλαιού Φαλήρου, Γιάννη Φωστηρόπουλο, όσο και τον Αντιδήμαρχο Πόλης, Γιώργο Ασημακόπουλο, […]
