Ξεκινά το Παιδικό Θεατρικό Φεστιβάλ του Δήμου Μυτιλήνης «ΦΕΣΤΙΒΑΛίτσα»
Την Κυριακή 28 Ιουνίου ξεκινά το Παιδικό Θεατρικό Φεστιβάλ «ΦΕΣΤΙΒΑΛίτσα» του Δήμου Μυτιλήνης, με δύο παραστάσεις κάθε ημέρα έως και την Τετάρτη 1 Ιουλίου στο Δημοτικό Θέατρο της πόλης.
Αναλυτικά το πρόγραμμα των παραστάσεων:
Κυριακή 28 Ιουνίου
- 19:00 – «Το μισό πυθάρι» της Φωτεινής Φραγκούλη από το 15ο Δημοτικό Σχολείο Μυτιλήνης
- 21:00 – «Κόκκινη κλωστή μπλεγμένη» της Ειρήνης Σταματίου από το παιδικό εργαστήρι πασπARTού
Δευτέρα 29 Ιουνίου
- 19:00 – «Οι μαθητές κι ο κόσμος τους» σπονδυλωτό σκετς από το Δημοτικό Σχολείο Λουτρόπολης Θερμής
- 21:00 – «Ο μικρός πρίγκιπας» του Antoine de Saint-Exupéry σε θεατρική διασκευή της Μπίλιως Κωνσταντοπούλου από το 3ο Γυμνάσιο Μυτιλήνης
Τρίτη 30 Ιουνίου
- 19:00 – «Δύο Θεοί» του Λένου Χρηστίδη από το 5ο Γυμνάσιο Μυτιλήνης και το ΕΠΑΛ Γέρας
- 21:00 – «Αμέλια, η νεράιδα των αστεριών» του Δημήτρη Αδάμη από το εφηβικό εργαστήρι πασπARTού
Τετάρτη 1 Ιουλιου
- 19:00 – «Μια γυναίκα… χίλιες ιστορίες» θεατρική διασκευή γνωστών θεατρικών σεμιναρίων και τραγουδιών από το 1ο Πρότυπο Γυμνάσιο Μυτιλήνης
- 21:00 – «Ροκ-α-Μπίλυ στα σύννεφα» της Αργυρώς Αγγελοπούλου σε μουσική Τόλη Κετσελίδη από το εφηβικό εργαστήρι πασπARTού
Επιπλέον, στο πλαίσιο του φεστιβάλ θα πραγματοποιηθεί workshop υποκριτικής με τον Ιωάννη Παπλωματά από το Θεατρικό Εργαστήρι του Δήμου Μυτιλήνης τη Δευτέρα 29 Ιουνίου από τις 10:00 έως τις 11:30 για παιδιά Δημοτικού και από της 11:30 έως τις 13:00 για παιδιά Γυμνασίου – Λυκείου (κρατήσεις θέσεων στο τηλέφωνο 6973342299).



