Έναρξη αιτήσεων για τη συμμετοχή στο πρόγραμμα υποστήριξης νεογέννητων με παροχή βρεφικών πακέτων στον Δήμο Μυτιλήνης
Τη Δευτέρα 14 Ιουλίου ξεκινούν οι αιτήσεις για τη συμμετοχή στο πρόγραμμα «Αντιμετωπίζοντας την υπογεννητικότητα υποστήριξη των νεογέννητων, Υλική Υποστήριξη των Νεογέννητων – Βρεφικά Πακέτα (Baby Kits)» που υλοποιεί ο Φιλανθρωπικός Οργανισμός της Ιεράς Αρχιεπισκοπής Αθηνών «ΑΠΟΣΤΟΛΗ» σε συνεργασία και με χρηματοδότηση της τράπεζας EUROBANK και τον Δήμο Μυτιλήνης.
Το πρόγραμμα αφορά έγκυες γυναίκες, αποκλειστικά κατοίκους του Δήμου Μυτιλήνης, και οι αιτήσεις κατατίθεται στο Τμήμα Προγραμμάτων Κοινωνικής Πρόνοιας του Δήμου Μυτιλήνης στην οδό Ελευθερίου Βενιζέλου 5 κατά τις ώρες 09:00 – 13:00 έως και την Παρασκευή 22 Αυγούστου 2025.
Για την επιλογή των επωφελούμενων του προγράμματος συνεκτιμώνται, μέσω μοριοδότησης, οι ακόλουθοι παράγοντες:
Εισοδηματικά κριτήρια: Οικογενειακό εισόδημα για ένα άτομο έως 24.000 € συν 1.500 ΕΥΡΩ για κάθε επιπλέον μέλος της οικογένειας.
Εφ’ όσον πληρούνται τα ανωτέρω κριτήρια, η βοήθεια θα δοθεί κατά προτεραιότητα σε:
Α) Οικογένειες με περισσότερα ανήλικα τέκνα.
Β) Οικογένειες με ανάπηρα μέλη (πιστοποιημένη βαριά αναπηρία 80% και άνω).
Γ) Μονογονεϊκές οικογένειες με ανήλικα τέκνα (εφόσον υπάρχει επίσημη επιμέλεια των τέκνων).
Δ) Οικογένειες με δύο άνεργους γονείς και ανήλικα τέκνα.
Υποχρεωτικά δικαιολογητικά που πρέπει να προσκομίσουν οι ενδιαφερόμενοι:
- Αίτηση συμπληρωμένη και υπογεγραμμένη (η αίτηση χορηγείται από το Δήμο)
- Αντίγραφο Αστυνομικής Ταυτότητας ή Διαβατηρίου της αιτούσας
- Εκκαθαριστικό Φορολογικού Έτους 2024 της αιτούσας και του συζύγου (σε περίπτωση ξεχωριστής φορολογικής δήλωσης)
- Πρόσφατο Πιστοποιητικό Οικογενειακής Κατάστασης
- Ιατρική γνωμάτευση γυναικολόγου περί κατάστασης εγκυμοσύνης και μόνο όταν υπάρχει η αντίστοιχη συναίνεση για τα προσωπικά δεδομένα. Σε περίπτωση δίδυμης κύησης να γίνεται ειδική αναφορά.
- Πιστοποίηση διεύθυνσης κατοικίας με αντίγραφο λογαριασμού ρεύματος ή ύδρευσης ή κινητής/σταθερής τηλεφωνίας στο όνομα της αιτούσας/συζύγου ή συμβόλαιο ενοικίασης κατοικίας σε ισχύ μαζί με λογαριασμό στο όνομα του ιδιοκτήτη, ή δήλωση στην ΑΑΔΕ με τα στοιχεία μίσθωσης της κατοικίας.
- Πρόσφατη ΒΕΒΑΙΩΣΗ Ανεργίας από ΟΑΕΔ της αιτούσας και του συζύγου (εάν υπάρχει ανεργία)
- Πιστοποιητικό Αναπηρίας σε ισχύ από αρμόδια επιτροπή ΚΕ.Π.Α για σύζυγο και ανήλικο τέκνο (μόνο για αναπηρία 80% και άνω, εφόσον υπάρχει και η αντίστοιχη συναίνεση για τα προσωπικά δεδομένα).
– Το ΕΝΤΥΠΟ ΣΥΓΚΑΤΑΘΕΣΗΣ για το πιστοποιητικό αναπηρίας υπογράφεται από:
α) την ΑΙΤΟΥΣΑ για το δικό της πιστοποιητικό αναπηρίας
β) του συζύγου για το δικό του πιστοποιητικό αναπηρίας. Ειδικά για τα ανήλικα τέκνα το ΕΝΤΥΠΟ ΣΥΓΚΑΤΑΘΕΣΗΣ υπογράφεται από τους δύο γονείς ή τον κηδεμόνα.
– Το ΕΝΤΥΠΟ ΣΥΓΚΑΤΑΘΕΣΗΣ για την ιατρική γνωμάτευση γυναικολόγου υπογράφεται από την ΑΙΤΟΥΣΑ.
- Σημειώνεται ότι χωρίς την ιατρική γνωμάτευση δεν δύναται να αξιολογηθεί η αίτηση για την συμμετοχή στο Πρόγραμμα.
- Δεν θα παραλαμβάνονται αιτήσεις χωρίς όλα τα απαιτούμενα δικαιολογητικά
Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να επικοινωνείτε με το Τμήμα Προγραμμάτων Κοινωνικής Πρόνοιας του Δήμου στην οδό Ελευθερίου Βενιζέλου 5 και στα τηλέφωνα: 22510 40689 – 22510 46135.