Επιστολή του Δημάρχου Μυτιλήνης προς τον κ. Μανωλακέλλη Ευστράτιο, Πρόεδρο του ΤΕΕ Β. Αιγαίου
Κύριε Πρόεδρε, Με έκπληξη έλαβα γνώση χθες, 21-4-2020, της δημοσιοποιηθείσας επιστολής σας στα Μ.Μ.Ε, με την οποία ανοιχτά και χωρίς ενδοιασμούς με εγκαλείτε δημόσια για δήθεν κωλυσιεργία της Δημοτικής Αρχής, στην εκτέλεση του μεγάλου έργου της αποκατάστασης του αγωγού της Λαγκάδας στην πόλη της Μυτιλήνης. Τα αναφερόμενα για την σοβαρότητα εκτέλεσης του έργου και της […]
