1

Εξυπηρέτηση πολιτών μόνο ηλεκτρονικά ή τηλεφωνικά από το Δήμο Μυτιλήνης

Μετά την αύξηση των κρουσμάτων Covid-19 στην Π.Ε. Λέσβου και την επιβολή πρόσθετων περιοριστικών μέτρων για την αποφυγή της διάδοσής του, αλλά και ύστερα από εισήγηση της νεοσυσταθείσας επιτροπής του Δήμου Μυτιλήνης για τα θέματα αυτά, κρίνεται επιθυμητή η εξυπηρέτηση των πολιτών ηλεκτρονικά ή τηλεφωνικά, στα τηλέφωνα κάθε υπηρεσίας που υπάρχουν στην ιστοσελίδα του Δήμου.

Οι επείγουσες και μόνο υποθέσεις, που απαιτούν την φυσική παρουσία του πολίτη, θα εξυπηρετούνται με ραντεβού, κατόπιν τηλεφωνικής επικοινωνίας.

Τα ανωτέρω ισχύουν για όλες τις υπηρεσίες του Δήμου (ΚΕΠ, Δημοτολόγιο-Ληξιαρχείο, Πρόνοια, Καθαριότητα & Ανακύκλωση, Περιβάλλον, Τεχνικές, Οικονομικές & Διοικητικές υπηρεσίες, Δόμηση, Πολιτισμός κλπ) αλλά για την εξυπηρέτηση από δημοτικούς υπαλλήλους για θέματα ΟΓΑ και ΕΛΓΑ.